سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که عوض را باور کند ، در بخشش جوانمرد بود . [نهج البلاغه]
 
جمعه 94 آبان 29 , ساعت 11:34 صبح

به نام خدا و برای خدا

عراقچی در کمسیون ویژه رسیدگی به برجام که با توطئه علی لاریجانی و حسن روحانی به نتیجه مطلوب مورد نظر نظام اسلامی منتهی نشد، تتدر خصوص رویکرد دولت اعتدال در هماهنگی و همراهی با آمریکا می گوید: «ما دو سیاست در مقابل آمریکا میتونیم داشته باشیم: اول- مقاومت و ایستادگی و دوم- تعامل، الان نظام به راهکار دوم رسیده است.»

اگر دولت حسن روحانی بر این گفته آقای عراقچی صداقت داشت و واقعاً بدنبال تعامل با آمریکا بود، خسارات آن کمتر بود و دیگر شاهد اوج ذلت پذیری دولت و بخصوص شخص رئیس جمهور در مقابل آمریکا نبودیم. جناب روحانی، برجام را که دیکته نوشته شده سازمانهای جاسوسی آمریکا و موساد است در جمع آوری سانتریفیوژهای فردو و نطنز عملیاتی نمود و در سخنرانی رسمی 18 آبان 94 در نمایشگاه مطبوعات به بحث فروش اورانیوم غنی شده اشاره کرد و گفت: «از هفته آینده ما تجارت در حوزه هسته‌ای را به دست آورده‌ایم، ما از هفته‌های آینده UF 6 را می فروشیم و کیک زرد را می‌گیریم یعنی در بازار تجارت هسته‌ای وارد می‌شویم.»

به جناب روحانی باید متذکر شد که شما و همفکران غربگرایتان مردم فهیم ایران را چه فرض نموده اید که در روز روشن و با یک دروغ بزرگ، حرف از فروش اورانیوم غنی شده و خرید کیک زرد می زنید! شما وقتی برجام را امضاء و کشور عزیزمان را متعهد نموده اید که حق نگهداری بیش از 300 کیلو گرم اورانیم غنی شده را ندارد و باز هم به خاطر ترس و لرز رئیس جمهور از کدخدا(آمریکا) مجبور است ذخایر اورانیم غنی شده خود را که خریداری برای آن وجود ندارد به ثمن بخس بفروشد، آیا اسم این کار ذلت بار، ورود به بازار تجارت هسته ای است؟!

باز هم به جناب روحانی باید متذکر شد! شما با چه اجازه ای می توانید اورانیوم غنی شده را بفروشید؟! آیا از رئیس جمهور آمریکا که کدخدای خودتان می دانید، تضمین کتبی لازم را مبنی براا انجام تعهدات متقابل دریافت کرده اید؟! مگر رهبر معظم انقلاب در نامه ای به شما امر نکردند که مبادله اورانیوم صرفا باید پس از مختومه شدن موضوع PMD صورت گیرد؟! پس چرا ذلیلانه حرف از فروش اورانیم غنی شده آن هم در افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات می زنید؟! اگر خود ترسو و بزدل هستید، که عملکردتان در زمان دفاع مقدس آن را به اثبات رسانده، پس حق ندارید ملت و کشور ایران را به خاطر دیدگاهای لیبرالی تان در مقابل آمریکا ذلیل و خوار نشان دهید؟!

تعامل با ذلت پذیری تفاوت اساسی دارد! تعجب می کنم که رئیس جمهور حقوقدان مان، "فرق بین تعامل و ذلت را نداند!" و لذا از نوع تعامل دولت یازدهم می شود دریافت، که تعامل در منطق کسانی که در انگلیس و آمریکا تلمذ کرده اند، یعنی زانو زدن در مقابل کدخدا(آمریکا) و آنگاه با صدای بلند، در بین مردم اهواز به دروغ اعلام نماید "که قدرتهای بزرگ در مقابل ما زانو زده اند!" تعامل در منطق غربگرایان دولت اعتدال، انجام دستورات آمریکا است! و شاید این تعامل عملیاتی شده از سوی جناب روحانی در برجام، برگرفته از تفسیر لیبرالی ایشان از اعتدال باشد! والا در مکتب نظام اسلامی که برگرفته از اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم می باشد، تعامل یعنی "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" یعنی اینکه اجازه ندهی دشمن حق شما را ضایع و آنگاه مجبور شوی به دروغ ادعا نمایی که "وارد بازار تجارت هسته ای شده ایم!!!"

 از آنچه گفته شد درمی یابیم که زمینه نفوذ دشمن در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر نظام اسلامی بخصوص در قوه مجریه که در رأس امور مختلف اجرائی قرار گرفته اند محقق شده است و باید از این مارها خوش خط و خال ترسید!

گفته اند: یکی از اراذل و اوباش که به باج گیری معروف بود، در یکی از شهرها با پهلوانی درگیر شد. پهلوان چندتا سیلی آبدار بهش زد و گفت؛ برو گمشو دیگه این طرفها پیدات نشه! یارو که بدجوری کم آورده بود به شهر زادگاه خودش برگشت و روی پشت بام رفت و رو به شهر آن پهلوان کرد و فریاد زد؛ خودت برو گمشو، فلان فلان شده... همسرش یواشکی بهش گفت؛ بسه دیگه! بیا پائین! الان خون راه می اندازی!

والسلام

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ